Loading...
Værd at vide2018-06-11T13:54:11+00:00

Jeg vil med glæde være din yogalærer, men yogaen er din egen praksis.

Det er meget vigtigt at pointere, at du er den eneste, der kan mærke dine begrænsninger og din krop. Du bør ikke presse dig selv ind i stillinger.

Lyt til din krop med værdighed og ærlighed. At presse dig selv kan give spændinger og i værste tilfælde skader. Og det kan ikke understreges nok: Yoga indebærer ikke nogen form for præstation og undgå at sammenligne dig med andre.

Alle er, hvor de skal være. Alt er, som det skal være. Så leg med yogaen og udforsk den der, hvor det føles sundt og godt for dig. Det er din yoga, din praksis.

Mere praktisk info:

  • Spis senest 2 timer inden yogaundervisningen.
  • Forsøg ikke at drikke vand, når du træner yoga. Drik derimod masser af vand bagefter.
  • Der er intet maximum eller minimum af træningsgange. Udbyttet er større jo mere regelmæssigt, at du udøver yoga.
  • Ansvar: Deltagelse sker på eget ansvar. Hvis du har nogle helbredsmæssige problemer eller skader, skal du spørge din læge til råds og informere mig.
  • Skader/skavanker vil jeg meget gerne informeres om, så jeg kan vejlede dig bedst muligt.
  • Kom i tøj, du kan bevæge dig frit i.
  • Medbring af hygiejniske årsager gerne håndklæde, lagen, yogahåndklæde eller egen måtte.